Ana içeriğe atla
1) BAŞVURU

Talepte bulunulacak teste ait ilgili TALEP FORMU doldurulup imzalandıktan sonra e-posta yolu ile acutab@acibadem.edu.tr adresine başvuru yapılır.

Talep değerlendirilip onaylandıktan sonra hizmet bedelinin tamamı belirtilen banka hesabına yatırılır. Dekont acutab@acibadem.edu.tr adresine iletilir.

Analizi gerçekleştirilecek örnekler Birimimizin tanımladığı miktarda ve ambalaj içinde, üzerinde örnek ile ilgili açıklayıcı bilgiler (raporda belirtilmesi istenen ) içeren bir etiket ile ACUTABA’a teslim edilir.
 

2) ÜCRETLENDİRME

Test/Analiz Listesindeki ücretlere %20 KDV dahil değildir.

ACUTAB önceden haber vermeksizin ücretleri ve/veya ücretlendirme sistemini değiştirme hakkına sahiptir. Hizmet bedelinin ACUTAB hesabına aktarılması koşuluyla, proje süresi içerisinde iş talep formunda belirtilen test/analiz hizmetleri için ücret artışı uygulanmaz. Proje süresi içerisinde talep edilen test/analiz hizmet türünde değişiklik olması durumunda güncel fiyat tarifesi uygulanır.
 

3) RAPORLAMA

Başvuru dilekçesinde istenen test/analizler için sadece bir rapor düzenlenir. Birden fazla örnek için ayrı ayrı rapor talep edilmesi durumunda, talep formunda belirtilmesi gereklidir.
İkinci bir dil rapor istenirse ayrıca ücretlendirilir.
Analiz raporu ve fatura, talep formunda belirtilen adrese gönderilir.

Not: Analiz sonrası örneklerin kargo ile iadesinin talep edilmesi durumunda giderleri testi/analizi talep eden kurum/kişiye aittir, karşı ödemeli olarak gönderilir.