Kampüs kart, Acıbadem Üniversitelilerin kimlik kartıdır. Kampüs giriş-çıkışları, kütüphaneden kitap ödünç alma gibi birçok faaliyette öğrencilerimizin yanında taşıması gereken karttır. Kampüs sınırları içinde sürekli yanınızda taşımanız gerekir.
Kampüs kartınızı kaybetmeniz halinde Kart Merkezimizden tekrar çıkarılabilir.
Metroyla;
İstanbul Anadolu yakasındaki Kadıköy-Kartal metrosunu kullanarak; Kadıköy İstasyonu'ndan binildiğinde 12 dakika sonra Kozyatağı İstasyonu'nda inilir ve 4 numaralı çıkış kullanılarak Kayışdağı istikametine doğru 15 dakika yürüyerek ACU’ya ulaşılır. Kartal İstasyonu'ndan binildiğinde 20 dakika sonra Kozyatağı İstasyonu'nda inilir ve 4 numaralı çıkış kullanılarak Kayışdağı istikametine doğru 15 dakika yürüyerek ACU'ya ulaşılır.
Otobüsle;
Kadıköy rıhtımından 19K, 19Y, 19V, 19S, 19T, 14A Üsküdar'dan 11T, 320A otobüslerini kullanarak ‘Acıbadem Üniversitesi' durağında inip ACU'ya ulaşım kolayca sağlanmaktadır.
Arabayla Üniversiteye Ulaşım;
Maltepe – Kadıköy istikametinde D100 (E5) otoyolundan Hal-Ataşehir sapağından dönülür. Yan yoldan Hal yolu takip edilerek Kayışdağı Caddesi’ne sağa dönülür. 2 km. sonra Acıbadem Üniversitesi’ne varılır.
Kadıköy – Maltepe istikametinde D100 (E5) otoyolundan Ümraniye-Ataşehir-Hal sapağından dönülür. 700 metre sonra Göztepe sapağını geçtikten sonra sağa Hal-Ataşehir yoluna dönülür. Işıklardan sola Hal yoluna dönülür. 400 metre sonra sağa doğru Kayışdağı Caddesi’ne girilir. 2 km. sonra Acıbadem Üniversitesi’ne varılır. - * Öğretimin devam ettiği dönemlerde, 07:45 – 17:30 saatleri arasında Kozyatağı İstasyonu 4 numaralı metro giriş/çıkışı yakınlarında yer alan "Cafe Carino" önünden hareket eden ücretsiz ring servislerimizden yararlanabilirsiniz.
Kampüsümüzde dilerseniz kullanabileceğiniz öğrenci dolaplarımız yer alıyor. Her akademik yıl başında talepte bulunarak dolap temin edebilirsiniz. Dolabınızla ilgili şifre, vb. soru ve sorunlarınızda Kart Merkezimize danışabilirsiniz.
Kampüs içerisinde bulunan sahipsiz eşyalar Güvenlik’e teslim edilmelidir. Dönem sonuna kadar teslim alınmayan buluntu ve kayıp eşyalar prosedür gereği yardım kurumlarına tutanakla teslim edilir.
Kampüs içerisinde a la carte veya tabldot yemek yiyebileceğiniz bir kafeteryamız mevcut. Web sitemizde ACU’da Yaşam alanından kafeteryanın çalışma saatlerine ulaşabilirsiniz. Aynı zamanda kampüs içinde kafeterya dışında faydalanabileceğiniz cafe ve restoran da mevcut.
Sürdürülebilirlik kriterleri göz önünde bulundurularak inşa edilen kampüsümüz LEED Gold sertifikalıdır. Çevreye olan sorumluluğumuz gereği binalarımız enerji verimliliği ve tasarrufu esas alınarak doğa dostu bir tasarıma sahiptir. Kampüsümüzde solar panel, rüzgar tribünü gibi yenilenebilir enerji santrallerimiz ile temiz enerji üretiyoruz.
Kampüsümüzde aynı zamanda atıkların geri kazandırılması için geri dönüşüm ve atık pil kutuları yer alıyor. Siz de atıkların ayrışmasında bize destek olarak doğanın korunmasına katkı sağlayabilirsiniz.
Duyurular Üniversitemiz web sitesinde ana sayfada “Duyurular” başlığı altında yer almaktadır. Bazı duyurular sizlere daha kısa sürede ulaşmak amacıyla Üniversitemize kayıt esnasında iletmiş olduğunuz cep telefonunuza “sms” yöntemiyle veya acıbadem uzantılı e-posta adreslerinize gönderilmektedir.
Bu nedenle web sitemizde yer alan duyurular alanını takip etmeniz, bizler ile paylaşmış olduğunuz iletişim bilgilerini güncel tutmanız ve acıbadem uzantılı e-posta adresinizi aktif olarak kullanmanız önemlidir.
Acıbadem Üniversitesi Duyurularına Ulaşmak için tıklayınız.
Akademik Takvim bir eğitim öğretim yılı boyunca Üniversitemizde gerçekleştirilen tüm aktivitelerin tarihileri ile yer aldığı takvim olup, web sitemizde Öğrenci İşleri başlığı altında yer almaktadır. Akademik takvimde ders kayıtlarının, sınavların, yatay geçiş, çift anadal, yandal vb. başvuruların başlangıç ve bitiş tarihlerine ve daha birçok detay tarih bilgisine ulaşabilirsiniz. Tabi olduğunuz akademik takvimi düzenli olarak takip etmeniz öğrencilik hayatınızın aksamadan ilerlemesini sağlayacaktır.
Acıbadem Üniversitesi Akademi Takvim için tıklayınız.
Üniversitemiz yönerge ve yönetmelikleri web sitemizde ana sayfada Üniversite başlığı altında yer almaktadır. Yönerge ve Yönetmelikler Üniversitemizdeki öğrencilik hayatınız boyunca sizlere yol gösterici olacaktır. Yönetmelik ve yönergelerden öğrenim süreleri, ders kayıtları, sınavlar, notlandırma sistemi, devam, yatay geçiş, çift anadal, yan dal, burslar, mezuniyet vb. daha birçok konu hakkında bilgi edinebilirsiniz.
Acıbadem Üniversitesi Yönetmelikler için tıklayın.
Kayıtlı olduğunuz bölüm/programların ders programları her eğitim öğretim dönemi başında ders kayıtlarından önce akademik takvimde ilan edilen tarihlerde “Bademnet”te yayınlanır.
Ders Programlarına ulaşmak için tıklayın.
Kayıtlı olduğunuz bölüm/programların yarıyıl sonu ve bütünleme sınav takvimleri her eğitim öğretim dönemi sonunda akademik takvimde ilan edilen tarihlerde “Bademnet”te yayınlanır.
Sınav Takvimlerine ulaşmak için tıklayın.
Üniversitemize kayıttan mezuniyetinize tüm süreçlerinizin yürütüldüğü sistemdir. Öğrenci Bilgi Sistemi aracılığıyla
takip edebilir,
gerçekleştirebilir,
talebinde bulunabilirsiniz.
Öğrenci Belge Sistemine ulaşmak için tıklayın.
Öğrenci Bilgi Sistemi Kullanıcı adınız ve şifreniz ÖSYM’ye YKS sınavı başvurusu esnasında iletmiş olduğunuz telefon numaranız üzerinden sizlere sms ile iletilmiştir.
OBS ekranında giriş yaptıktan sonra sol taraftaki menünün altında “Kullanıcı İşlemleri” menü başlığı içerisindeki “Şifre Değiştir” alanından değiştirebilirsiniz.
OBS ekranında “Şifremi Unuttum” linkine tıklayarak yeni bir şifre belirleyebilirsiniz.
Güncel iletişim bilgilerinizi içerir bir imzalı dilekçe ile Öğrenci İşleri Müdürlüğü’ne başvurabilirsiniz. Pandemi nedeniyle dilekçelerinizi ogrenci.isleri@acibadem.edu.tr adresine e-posta ile iletebilirsiniz.
Öğrenci Belgesi, Not Dökümü (Transkript) ekranı için tıklayın.
6698- Kişisel Verilerin Korunması Kanunu kapsamında kişisel verileriniz sizin dışınızda hiçbir şahıs ile sizin izniniz olmadan paylaşılmamaktadır. Size ait belgeler belgenin özelliğine göre sizin onayınız, yazılı izniniz veya vekaletiniz ile bir başka şahıs ile paylaşılmaktadır.
Webmail, akademik ve idari personel ile öğrencilerimize tanımlanan e-posta erişimi için kullanılır.
Acıbadem Üniversitesi’nin web sitesinde en üstte yer alan Webmail > Öğrenci Webmail’e tıklayın. E-posta adresinizi girdikten sonra şifremi unuttum butonuna tıklayarak, sms ile cep telefonunuza gelen yeni şifrenizi kullanabilirsiniz.
Kampüs içi internet erişimi için Wifi adı Acıbadem olan adrese bağlanıp TC kimlik numarası veya pasaport numarası ile kayıt yapılması gerekmektedir. Kayıt sonrasında kampüs içi internet kullanılabilir.
www.acibadem.edu.tr adresinden Webmail > Öğrenci Webmail butonuna tıklayarak Office programlarını indirin butonundan kurulumu gerçekleştirebilirsiniz.
Her türlü bilgi teknolojileri desteği için 0 216 500 4430’u arayabilir veya sistem@acibadem.edu.tr adresine farklı bir e-posta adresinden Ad-Soyad, öğrenci numaranız ve bölümünüzü yazarak da yardım alabilirsiniz.
Kerem Aydınlar Kampüsü’nde merkezi bir konumda yer alan kütüphane, üniversitenin akademik programlarını destekler nitelikte bir koleksiyona sahiptir ve yayınlar ağırlıklı olarak Tıp ve Sağlık Bilimlerinden oluşmaktadır.
Merkez ve şube kütüphaneleri toplam 1272 metrekare alana ve 321 kişilik oturma kapasitesine sahiptir. Okuyucularına modern ve konforlu bir çalışma ortamı sunan kütüphanede, genel çalışma salonları, bilgisayar çalışma salonu ve kullanıcıların önceden rezervasyon yapabileceği 14 çalışma odası yer almaktadır.
Merkez Kütüphane’ye bağlı olarak, 2014 yılında Acıbadem Üniversitesi Atakent Hastanesi Kütüphanesi, 2015 yılında Acıbadem Maslak Hastanesi Kütüphanesi kullanıma açılmıştır.
Kütüphane koleksiyonlarında basılı, elektronik ve görsel materyaller bulunmaktadır. Basılı koleksiyonda bulunan 24.670 materyale ek olarak elektronik koleksiyonda 31 veritabanı, 51.034 e-dergi, 56.018 e-kitap, 75.225 tıbbi ve cerrahi video ve 2.5 milyon tam metin tez, gazete ve magazinler yer almaktadır.
Kütüphanede bulunan basılı ve elektronik kaynakları http://library.acibadem.edu.tr adresinden tarayabilirsiniz. Elektronik kaynaklara kampüs dışından erişebilmek için öncelikle kütüphane web sitesinde sağ üst köşede yer alan kampüs dışı erişim ayarlarını yapmanız gerekmektedir. Kampüs dışı erişim için bilgisayarınızın ve mobil cihazınızın işletim sistemine göre dosyalarda açıklamaları yer alan ayarları yapabilirsiniz. Ayarları gerçekleştirdikten sonra öğrencilerin Bademnet kullanıcı adı ve şifrelerini girmeleri gerekmektedir.
Kampüs dışı erişim ayarlarını tamamladıktan sonra kütüphane ana sayfasında yer alan tarama kutucuğunda eser adı, konu veya yazar adı ile tarama yapabilir, basılı kaynakların yer ve durum bilgisine, elektronik kaynakların erişim bilgilerine ulaşabilirsiniz.
Abonesi olduğumuz tüm veritabanlarını kütüphane web sitesi araştırma menüsünden ayrıntılı olarak listeleyebilirsiniz.
ACU öğrencileri kütüphanenin doğal birer üyesidir ve ayrıca üyelik gerekmemektedir. Ödünç alma işlemleri kütüphane girişinde bulunan bankodan yapılabilir. Kullanıcıların ödünç alma işlemi sırasında kampüs kartlarını kütüphane görevlisine göstermeleri gerekmektedir. Öğrenciler 2 hafta süre ile 3 kitap ödünç alabilir, belirli kurallar çerçevesinde süre uzatma yapabilirler. İadeler merkez ve şube kütüphanelere yapılabilir. İadesi geciken materyaller için gecikme bedeli alınmaktadır. Ayrıntılı bilgilere http://library.acibadem.edu.tr adresinden erişilebilir.
Merkez ve şube kütüphanelerde 14 grup ve proje çalışma odası bulunmaktadır. Odalar araştırma ve ders çalışma amaçlı kullanılmalıdır. Odalara kütüphane bankosuna başvurarak rezervasyon yapılabilir. Pandemi süresince odaların kullanımı bir kişi ile sınırlandırılmıştır.
Kütüphane saatleri pandemi nedeniyle güncellenmektedir. Güncel saatlere kütüphane web sitesinden erişebilirsiniz.
Araştırmalarınız ve kaynaklara erişim konusunda yardım almak için kütüphane bankosuna başvurabilir veya kutuphane@acibadem.edu.tr adresine e-posta gönderebilirsiniz.
Öğrencilerimize Erasmus+ başta olmak üzere değişim programları konusunda yardımcı olmaktayız.
Erasmus+ Öğrenci Hareketliliği, öğrenim ve staj hareketliliği olarak ikiye ayrılır. Öğrenim hareketliliği öğrencilerimizin öğrenimlerinin bir bölümünü yurtdışında anlaşmalı olduğumuz üniversitelerde tamamlamalarına yönelik bir hareketliliktir. Staj hareketliliği ise öğrencilerimizin yurtdışındaki bir üniversite, işletme veya organizasyonda mesleki eğitim alma ve çalışma deneyimi kazanmasına yönelik bir hareketliliktir.
Erasmus+ Öğrenci hareketliliğine genel not ortalaması 2.20 ve üzeri olan ön lisans ve lisans öğrencileri, 2.50 ve üzeri olan yüksek lisans ve doktora öğrencileri başvuru yapabilirler. Başvurularımız yılda bir kez Güz döneminde açılmaktadır.
Herhangi bir cihazdan (telefon, tablet, bilgisayar) Chrome veya Safari tarayıcılarını kullanarak aşağıdaki linkler üzerinden, OBS (Öğrenci Bilgi Sistemi) için kullandığınız kullanıcı bilgileri ile giriş yapılabilir.
Kullanıcı adı kısmına öğrenci iseniz; öğrenci numarası, eğitmen iseniz öğrenci işlerinin size verdiği numarayı girmelisiniz.
Aynı bilgiler ile OBS’ ye giriş yapmayı deneyin, aynı hatayı alıyorsanız OBS’ den şifrenizi değiştirmeniz gerekir.
Kullanıcı bilgileriniz yoksa ogrenci.isleri@acibadem.edu.tr adresine mail atarak kullanıcı adı ve şifrenizi isteyebilirsiniz.
Mobil uygulama geliştirme aşamasında olduğu için henüz kullanılamıyor. Geliştirmenin ne zaman biteceği ile ilgili net bir zaman yok.
Bu yüzden uygulama yerine her cihazdan Chrome tarayıcıyı kullanarak aşağıdaki link ile sisteme giriş yapabilirsiniz.
Ulaşmak için tıklayın.
Sınav dönemlerinde saat farketmeksizin sistemlerde aşırı yüklenmeden dolayı bir takım yavaşlamalar yaşanabilir. Bu durum sınav dönemlerinde normal karşılanır. Sistem yükünün hafiflemesi beklenmelidir.
Sistemin arka planında öğrencilerin aktivite ilerlemelerini tutan ve rapora yazan bir araç çalışmaktadır. Ancak aracın yaptığı işlem anlık olarak çalışması halinde sistemi yavaşlatacağı için araç gün içinde belirli saat aralıklarında sistem yoğunluğunun az olduğu anlarda çalışmaktadır. Bu nedenle öğrencilerin, aktiviteleri tamamladıktan sonra tamamlandı ibarelerini görmeleri için bir süre (1 hafta) beklemeleri gerekebilmektedir.
Uzaktan eğitim döneminde bu süre daha da uzun olabilir.
Tamamlama kriteri olarak sizden istenileni bir kere yapmanız yeterli, ödevde ise dosya yüklediğiniz yerde yüklediğiniz dosya görünüyorsa ödeviniz yüklenmiştir.
Diğer katılımcılar gördüğü halde siz göremiyorsanız, genel bir sorun değildir. Chrome tarayıcıdan sisteme girmeniz tavsiye edilir. Aynı zamanda internet bağlantı ve hızınızı da kontrol etmeniz önerilir. Sistemlerin yoğun olduğu dönemlerde bu tip durumların yaşanması olağandır.
Ders sırasında sistemden kopmak Internet bağlantı hızınız ile alakalı bir durum olabilir. Uzaktan eğitim döneminde bu tür sorunlar ülke genelinde yaşanabilmektedir.
Canlı dersler Zoom üzerinden gerçekleştirilmektedir. Bağlantı kontrolünüzü yaptıktan sonra aynı bağlantı linki üzerinden derse tekrar ulaşabilirsiniz.
Ders kayıt döneminde sistem verileri Eğitim Yönetim Sistemi’ne (EYS/LMS) gün aşırı senkronizasyon ile aktarılır. Senkronizasyon işlemleri genelde gün sonu yapıldığından bildirim yapmadan önce en az 1 gün beklemeniz önerilir. Eğer bir günün sonunda dersiniz EYS dersleriniz arasında görünmüyorsa egitim.teknolojileri@acibadem.edu.tr mail adresine;
Üniversiteye kayıt zamanında OBS şifreleriniz otomatik olarak verilir. Ancak öğrenci bilgileri kayıt dönemi bittiği ve ders kayıtları başladığı zaman EYS ortamına aktarılır. Bu nedenle EYS’ye giriş yapabilmek için ders kayıt dönemini beklemelisiniz.
Çevrim içi sınavlarda mevcut eğitim yönetim sistemi (EYS) ve Acıbadem Sınav Otomasyon Sistemi (ASOS) kullanılmaktadır.
EYS’de sınavlara giriş sayfası üzerinde bulunan kırmızı “Sınava Giriş İçin Tıklayın” butonuna tıklamanız ve sorulması halinde aynı kullanıcı adı ve şifreyi girerek sınavlara giriş yapabilirsiniz.
ASOS ve EYS birbirinden bağımsız sistemlerdir. ASOS’ta size tanımlanmış sınavlar için iki aşamalı mail girişi kullanılır. Bu sistemde üniversite tarafından size verilmiş “live.acibadem.edu.tr” uzantılı mailleriniz tanımlıdır. Sınav yöneticiniz sizi sınava tanımladığında ilk gelecek olan mail “Onay Postası”dır. Onay postasını onayladığınızda ikinci maili sistem otomatik olarak size iletir. Bu mail “Bağlantı Postası”dır. İkinci posta içerisindeki kullanıcı şifresi tek ve bu sınava özel olarak oluşturulur. Bu nedenle bir sınav için gelen bağlantı postası ya da güvenlik kodu başka bir sınav için kullanılamaz.
Bağlantı postanızdaki güvenlik kodu ve bağlantı linki ile sınava direkt olarak bağlanabilirsiniz.
Önemli Not: Sınav öncesi sizlere bildirim yapılacağından “………..@live.acibadem.edu.tr“ uzantılı maillerinizin doğru çalışıp çalışmadığı sınavdan en az iki gün önce mutlaka kontrol edilmelidir. Bir aksilik tespit ettiğinizde acıbadem mail ve şifre işlemleriniz için sistem@acibadem.edu.tr mail adresine bildirebilirsiniz.
Sınav sırasında kopma yaşıyorsanız aşağıdaki adımlarla ilerleyin:
İnternet bağlantınızı kontrol edin. Bilgisayarınızın sorunsuz olarak ağa bağlı olduğuna emin olun.
İnternet hızınızı kontrol edin. Düşük hızlı internet ağda sorunlara neden oluyor olabilir. İnternet hızının yeterli olduğuna emin olun.
İşletim sisteminizi kontrol edin. Eğer Windows işletim sistemi tabanlı bir bilgisayar kullanıyorsanız bunun Windows 8 ve üzeri bir işletim sistemine sahip olduğuna emin olun. Daha alt işletim sistemlerinde ekran çözünürlük ve akış sorunları yaşayabilirsiniz.
Kullandığınız web tarayıcısının Google Chrome ya da Mozilla Firefox olması sınavlarınızın daha sağlıklı geçmesini sağlayacaktır. Macbook kullananlar için Safari kullanılması önerilmez.
Web tarayıcınızın güncel sürüm olup olmadığına dikkat edin. Eski sürüm web tarayıcılarında sistemlerdeki yeni güncellemeleri alma sıkıntıları yaşanabilir ve bu sınav akışınızı olumsuz şekilde etkileyebilir. Tarayıcı güncelliğinizden emin olun.
İlk beş maddedeki durumları sağlıyorsanız ve yine de sorun yaşıyorsanız önbellek problemi yaşıyor olabilirsiniz. Sınava giriş yapmadan tarayıcınızdan çıkın ve yeni bir sayfa açın. Google ya da Mozilla geçmişinizi gelişmiş bir şekilde tüm zamanlar seçeneğini seçerek temizleyin. ( > Geçmiş > Tarama Verilerini Temizle> Gelişmiş Temizleme> Tüm Zamanlar (Seçeneklerin hepsi seçilir) > Verileri Temizle)
Tarayıcı eklentilerinizi kontrol edin. Eğer arka planda çalışan herhangi bir eklentiniz var ise sınav anında olumsuz etkiler yaratabilir. (Örn: otomatik çeviri eklentisi vb.) Tüm eklentilerinizin inaktif olduğuna emin olun.
Bilgisayar saatinizin doğru ayarlandığına emin olun. Tüm bu adımlardan emin olduktan sonra hala sorununuz devam ediyorsa dersin sınavdan sorumlu eğitmenine durumunuzu bildirin. Eğitmenin uygun görmesi halinde eğitim teknolojileri uzmanlarına ulaşabilirsiniz.
Öğrencilerimizin bilimsel, sanatsal, sosyal ve kültürel faaliyetler ile kişisel gelişimlerine katkıda bulunmaktır. Üniversitemiz öğrencileri, birden çok öğrenci kulübüne kolaylıkla ve ücretsiz üye olabilir, yeni kulüpler kurabilir ve tüm fiziki olanaklardan yararlanabilirler.
Üniversite takımlarına, takım seçmelerine katılarak dahil olabilirsiniz. Takım seçmeleri tarihleri öğrencilere e-posta yoluyla bildirilmektedir. Eğer bireysel sporcu iseniz SKS’ye başvurarak Üniversitemizi TUSF’nin (Türkiye Üniversite Sporları Federasyonu) şampiyonlarında temsil edebilirsiniz.
Pandemi sürecinde psikolojik danışmanlık seanslarımızı online olarak Skype üzerinden gerçekleştirmekteyiz. Seanslarımız 45 dakika sürmekte. İhtiyaç ve uygunluk durumunda süreyi daha uzun veya kısa tutma seçeneğine de sahibiz.
Acıbadem Üniversitesi öğrencisi olan herkes Psikolojik Danışmanlık Birimi’nden seans randevusu talebinde bulunabilir.
Psikolojik Danışmanlık Birimi’nden seans randevusu talebinde bulunmak için bölümünüzün, öğrenci numaranızın, yaşınızın, cep telefon numaranızın bilgilerini verip, Psikolojik Danışmanlık Birimi’ne neden başvurduğunuzu anlatan birkaç cümlelik bir yazıyı da ekleyerek e-posta göndermeniz yeterli olacaktır.
Acıbadem Üniversitesi Psikolojik Danışmanlık Birimi kapsamında değerlendirilen bütün hizmetler, öğrencilerimiz için ücretsizdir.
Öğrencilerimize, Üniversitemizin idari birimlerinde ihtiyaçlar doğrultusunda ve kontenjan dahilinde yarı zamanlı çalışma imkanı sunmaktayız. Acıbadem Sağlık Grubu ile olan işbirliğimiz kapsamında, Acıbadem Hastanelerinde yarı zamanlı çalışmak isteyen öğrencilerimiz için de gerekli yönlendirmeleri yapmaktayız.
Kısmi süreli çalışan öğrenci programımız çerçevesinde okulda çalışma olanağı mevcuttur.
Üniversitemizin öğrencileri ve yakınları Acıbadem Sağlık Grubu Hastanelerinden indirimli olarak faydalanabilmektedir. Hastanelerimizdeki indirimlerden faydalanabilmeniz için BademNet ana sayfasında yer alan ‘’Yakın Tanımlama’’ formunu doldurmanız gerekmektedir.