Kullanıcı kimliği - e-posta adresi
Akademisyenlerin Üniversitemiz networküne dahil olan bilgisayarlara giriş yapabilmesi için İnsan Kaynakları tarafından Bilgi İşlem Müdürlüğüne iletilen bilgiye istinaden akademisyenlere kullanıcı kimliği ve e-posta adresi tanımlanmaktadır. Tanımlanan bilgiler İnsan Kaynakları tarafından akademisyenlere iletilmektedir. Akademisyenlere ihtiyaçlarına göre kullanacakları bilgisayar ve telefon desteği sağlanmaktadır. Bilgi Teknolojileri ile ilgili her türlü destek için sistem@acibadem.edu.tr adresi ve acil durumlar için 0 216 500 44 30 yardım masası telefonu kullanılmaktadır.
- https://www.acibadem.edu.tr/ Üniversitemiz web sayfasının erişim adresidir. İntranet olarak kullanılan http://bademnet.acibadem.edu.tr/Sayfalar/AnaSayfa.aspx adresine erişim web sayfamızdan da yapılabilmektedir.
AVESİS - Akademik Veri Yönetim Sistemi
https://avesis.acibadem.edu.tr/ kurum içi ve kurum dışından erişime açıktır. AVESİS, akademik envanterin oluşturulması, araştırmacılar için kişisel web sayfaları sunulması, anlık veya dönemsel faaliyet raporları ve istatistiksel bilgilerin üretilmesi gibi muhtelif amaçlara yönelik sahip olduğu fonksiyonel modüller sayesinde kurumların etkili ve stratejik yönetim sergileyebilmelerine olanak sağlayan otomasyon yazılımıdır. Akademik etkinliklerin envanterinin çıkarılması, kurum, birim, bölüm ve kişi performanslarının ölçülerek değerlendirilebilmesi ve sürdürülebilir bir kalite güvence sisteminin oluşturulabilmesi amacıyla geliştirilen akademik performans yönetim modelini de ihtiva eden bir yazılımdır. YÖKSİS, WoS (Web of Science), Pubmed, Scopus ile entegre çalışan Akademik veri yönetim sistemidir.
DAPSİS - Dış Kaynaklı Proje Yönetim Süreçleri Sistemi
https://dapsis.acibadem.edu.tr/ kurum içi ve kurum dışından erişime açıktır. Avrupa Birliği, TÜBİTAK, Kalkınma Bakanlığı, Sanayi Bakanlığı, Tarım Bakanlığı vb. ulusal ve uluslararası proje başvurularının envanterinin oluşturulması, izlenmesi ve bu kapsamda desteklenen projelerin süreçlerinin yürütülmesi için geliştirilmiş otomasyon sistem yazılımıdır. Yükseköğretim kurumlarında araştırmacıların Avrupa Birliği, TÜBİTAK, Kalkınma Bakanlığı, Sanayi Bakanlığı, Tarım Bakanlığı vb ulusal ve uluslararası proje başvurularının envanterinin oluşturulması, izlenmesi ve bu kapsamda desteklenen projelerin süreçlerinin yürütülmesi için geliştirilmiştir.
Elektronik Belge Yönetim Sistemi yazılımı (EBYS)
Kurum içerisinde elektronik ortamda iç ve dış kurumlar ile yazışmaların takibinin yapıldığı sistemdir.
Veri Erişimi Ve Veri Yönetimi
Fakülteler / birimler bazında klasörler mevcuttur . Kullanıcıların sunucu üzerinde bulunan verilere erişimi veri sahibinin – yöneticisinin yazılı onayı ile ilgili kurum personeline tanımlanmaktadır.
OBS – Öğrenci Bilgi Sistemi
https://obs.acibadem.edu.tr/oibs/akademik/login.aspx linkinden kurum içi ve kurum dışından erişime açıktır.
OBS; Öğrenci Bilgi Sistemidir. Öğrencilerin Üniversitemizdeki Eğitim ve Öğretim süresince tüm akademik verilerinin işlenerek tutulduğu alandır.
Öğretim elemanlarına ait bilgiler İnsan Kaynakları Müdürlüğü tarafından Otomasyon Sorumlusuna iletildiğinde kullanıcı girişi oluşturularak gerekli bilgiler e-posta ile akademisyenlere gönderilmektedir. Ders kayıtları, not girişleri gibi dönemlerde öğretim elemanları ve öğrencilerin süreçleri sorunsuz yürütebilmeleri için yayınlanan duyurulara ilgili kılavuzlar eklenmektedir. OBS ile ilgili sorularınız için Öğrenci İşleri Otomasyon Sorumlusu Cem MEDE’ ye 4247 dahili numara ile Cem.Mede@acibem.edu.tr e-posta adresinden ulaşılabilir.
EYS – Eğitim Yönetim Sistemi
https://acibadem.almscloud.com/Account/LoginBefore linkinden kurum içi ve kurum dışından erişime açıktır. Öğrenci Bilgi Sistemi (OBS) ile entegre olduğu için OBS kullanıcı bilgileri ile giriş yapılabilir. Kullanıcı bilgileri Öğrenci İşleri Müdürlüğü’nden temin edilir.
Eğitim yönetim sistemi, asenkron ve senkron eğitimde içeriklerin sunulmasına, ölçme ve değerlendirme yapılmasına, kullanıcı bilgilerinin izlenip raporlanmasına olanak sağlayan eğitim yönetimi yazılımıdır.
Bu yazılım sayesinde öğrencilerin eğitimlere ilgisi takip edilir, testlerden aldığı puanlara göre performansları izlenir. EYS sayesinde ders dokümanlarını öğrencilerinizle paylaşabilir, ödev, forum ve sınavlar ile performans değerlendirme yapabilirsiniz.
EYS kullanım kılavuzlarına aşağıdaki linkten ulaşabilirsiniz. https://www.acibadem.edu.tr/lms-egitim-videolari
EYS ile ilgili sorularınız için egitim.teknolojileri@acibadem.edu.tr adresine e-posta gönderebilirsiniz.
ASOS – Acıbadem Sınav Otomasyon Sistemi
https://asos.acibadem.edu.tr/sayfalar/anasayfa/giris linkinden kurum içi ve dışından erişime açıktır.
Soru bankası ve sınav modüllerinden oluşur. ASOS yazılımı sayesinde vize, final ön-test, son test sınavları kolaylıkla hazırlanır ve uygulanabilir. Sınav kitapçığı basılarak sınıf ortamında sınav yapılabileceği gibi uzaktan elektronik sınavlar da yapılabilir.
ASOS kullanım kılavuzuna aşağıdaki linkten ulaşabilirsiniz. https://drive.google.com/open?id=1zU2DSlZzslJ3mHDwJBLddlPb0HbtsokS
ASOS ile ilgili sorularınız için asos@acibadem.edu.tr adresine e-posta gönderebilirsiniz.